حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
شناسه : 15816

حجت الاسلام و المسلمین مصدق رئیس دیوان عدالت اداری در دیدار با تعدادی از قضات شعب تجدیدنظر دیوان گفت: نظام‌مند کردن امور، بهره گیری از نظرات کارشناسی و اتخاذ رویکرد علمی با هدف ارتقای جایگاه دیوان عدالت اداری، محور اصلی حرکت دیوان عدالت اداری در دوره جدید است.   وی تصریح کرد: برگزاری جلسات کارشناسی […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین مصدق رئیس دیوان عدالت اداری در دیدار با تعدادی از قضات شعب تجدیدنظر دیوان گفت: نظام‌مند کردن امور، بهره گیری از نظرات کارشناسی و اتخاذ رویکرد علمی با هدف ارتقای جایگاه دیوان عدالت اداری، محور اصلی حرکت دیوان عدالت اداری در دوره جدید است.   وی تصریح کرد: برگزاری جلسات کارشناسی مشترک با قضات و مدیران به صورت هفتگی در قالب یک برنامه مدون و منسجم و با هدف همگرایی و هم افزایی از جمله اموری است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس دیوان عدالت اداری افزود: ملاقات چهره به چهره با همکاران اداری و قضایی و استفاده از تجارب آن‌ها می‌تواند مدیریت دیوان را در جهت آشنایی به مشکلات و حل و فصل سریع امور و در نهایت خدمت به مردم و تحقق اهداف قوه قضائیه یاری کند.

در این دیدار صمیمانه که روز چهارشنبه بیست و ششم خرداد برگزار شد، تعدادی از قضات شعب تجدیدنظر دیوان عدالت اداری دغدغه‌ها و مشکلات مربوط به حوزه وظایف خود را با رئیس دیوان در میان گذاشتند. گفتنی است براساس برنامه ریزی انجام شده، رئیس دیوان عدالت اداری به صورت هفتگی با تعدادی از قضات دیوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ملاقات می‌کند و به طور مستقیم در جریان مشکلات آنان قرار می‌گیرد.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.