حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
شناسه : 15082

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست تقدیر از عوامل برنامه ماه مهربانی، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدام‌ها برای جلوگیری از ورود مددجویان به زندان و بالا بردن سطح آگاهی مردم فرهنگ سازی است که میتوان برای این امر مهم از رسانه و هنرمندان استفاده بهینه کرد؛ زیرا هنر و هنرمند بالاترین […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست تقدیر از عوامل برنامه ماه مهربانی، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدام‌ها برای جلوگیری از ورود مددجویان به زندان و بالا بردن سطح آگاهی مردم فرهنگ سازی است که میتوان برای این امر مهم از رسانه و هنرمندان استفاده بهینه کرد؛ زیرا هنر و هنرمند بالاترین قدرت اجتماعی را دارند.
وی با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص) با موضوع رفع نیاز برادران دینی گفت: هنرمندان متعهد و مسئولیت پذیر که با استفاده از هنر خود اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی کردند از تاثیرگذارترین انسان‌ها در جامعه هستند؛ چرا که دست‌گیری از افراد آسیب دیده در جای خود اقدامی زیبا و انسان دوستانه است.
این مقام قضایی، در ادامه با تاکید بر تاثیر هنرمندان در این برنامه تلویزیونی افزود: یکی از زیباترین‌ترین قسمت‌های برنامه حضور هنرمندان و مصاحبه‌ آن‌ها با مددجویان محکوم مالی جرائم غیر عمد بود که با توجه به اینکه در حفظ آبروی مددجویان تلاش شده بود، این قسمت بسیار تاثیرگذار بوده و در فرهنگسازی در جهت جلوگیری از وقوع جرم و آگاهی قضایی مردم نقش بسزایی داشت.
وی ضمن تقدیر از نیکوکاران، خیرین و مردم نوع دوست استان یزد در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مردم دارالعباده در طول ماه مبارک رمضان مبلغ ۲۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال در حدود دو برابر سال قبل در شرایط کرونایی به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کردند که این خود نشان از تاثیر بالای برنامه تلویزیونی ماه مهربانی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.