حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
شناسه : 14380

حسین عباس زاده، مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان یزد اظهار داشت: در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضائیه، صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، حفظ کرامت انسانی و نظارت‌های لازم و شایسته به امور قضایی یک روز از هر هفته به صورت ویژه ملاقات مردمی شهروندان برگزار می‌شود.عباس زاده تصریح کرد: در […]

پ
پ

حسین عباس زاده، مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان یزد اظهار داشت: در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضائیه، صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع، حفظ کرامت انسانی و نظارت‌های لازم و شایسته به امور قضایی یک روز از هر هفته به صورت ویژه ملاقات مردمی شهروندان برگزار می‌شود.
عباس زاده تصریح کرد: در سال ۹۸ تعداد ملاقات مردمی ۱۰ هزار و ۴۴ نفر بود که در سال ۹۹ این تعداد ۸۷ درصد رشد داشته است.
وی افزود: مسئولین عالی رتبه قضایی در سال ۹۹ تعداد یک هزار و ۸۲۸ دیدار با اقشار مختلف در مناسبت‌های متفاوت داشته که از این تعداد یک هزار و ۸۱۸ دیدار و نشست مربوط به حوزه‌های قضایی در سطح استان می‌باشد و نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.
عباس زاده در رابطه با کمیت و کیفیت ملاقات‌ها بیان داشت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا که اغلب برنامه‌ها را تحت تاثیر قرار داد برخی از ملاقات مردمی‌ها دچار محدودیت شد و به همین دلیل در بعضی از دوره‌ها به صورت الکترونیک و ارتباط تصویری با تعداد محدودتری ملاقات‌های مردمی پیگیری و دنبال گردید.

وی با اشاره به پل‌های ارتباطی با مسئولین قضایی دادگستری استان ابراز داشت: شهروندان می‌توانند از طریق سایت دادگستری استان یزد با آدرس http://dadgostari-yz.ir و بخش ارتباط با مسئولین و همچنین پست‌های الکترونیک riyasat@dadgostari-yz.ir و info@dadgostari-yz.ir و pr@dadgostari-yz.ir با مسئولین عالی قضایی استان و سایر مسولین قضایی و رؤسای حوزه‌های قضایی و سایر دادستان‌های استان ارتباط بر قرار نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.