حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
شناسه : 14040

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت ابریشم گیلان را تشریح کرد. فلاح میری گفت: دستگاه قضایی همزمان با پیگیری برای احیای تولید در شرکت ابریشم گیلان، با تشکیل پرونده کیفری در حال رسیدگی به اتهامات اشخاصی است که طی سالیان متمادی موجب […]

پ
پ

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شرکت ابریشم گیلان را تشریح کرد.

فلاح میری گفت: دستگاه قضایی همزمان با پیگیری برای احیای تولید در شرکت ابریشم گیلان، با تشکیل پرونده کیفری در حال رسیدگی به اتهامات اشخاصی است که طی سالیان متمادی موجب اخلال در تولید این کارخانه شده اند.

وی گفت: متهم اصلی پرونده به اتهام پولشویی و اخلال در نظام تولید تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.

دادستان مرکز استان گیلان در پایان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که ضربه به تولید را خیانت به استقلال کشور دانستند اظهار داشت: دستگاه قضایی با کسانی که با منفعت طلبی شخصی موجب تعطیلی کارخانجات و اخلال در نظام تولید شده اند در چارچوب قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.