حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
شناسه : 14028

مهدی تقی زاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری کرمان اظهار داشت: تعداد پرونده‌های وارده به ۱۲ شعبه حل اختلاف ویژه زندان در سال گذشته تعداد ۴ هزارو ۲۷۸ فقره و تعداد پرونده‌های مختومه ۴ هزارو ۱۳۲ فقره بوده است که از این تعداد ۲ هزار و ۹۴۶ فقره پرونده به مصالحه ختم شده است.وی بیان […]

پ
پ

مهدی تقی زاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری کرمان اظهار داشت: تعداد پرونده‌های وارده به ۱۲ شعبه حل اختلاف ویژه زندان در سال گذشته تعداد ۴ هزارو ۲۷۸ فقره و تعداد پرونده‌های مختومه ۴ هزارو ۱۳۲ فقره بوده است که از این تعداد ۲ هزار و ۹۴۶ فقره پرونده به مصالحه ختم شده است.
وی بیان کرد: با وساطت شورا‌های حل اختلاف و کمک خیرین استان کرمان که همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و دیه پیش قدم بوده اند، هر ساله و در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعدادی از این زندانیان فراهم می‌شود.
وی با اشاره به این مطلب که کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و کمک به زندانیان نیازمند از اولویت‌های کاری شورا‌های حل اختلاف است، خاطرنشان کرد: صلح و سازش در جامعه علاوه بر ایجاد امنیت روانی، اقتصادی، اجتماعی و قومی و قبیله‌ای موجب نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه می‌شود.

این مقام قضایی در پایان اظهار امیدواری کرد: در سال جدید با همت و تلاش مجدانه پرسنل خدوم و پرتلاش شورا‌های حل اختلاف در استان کرمان شاهد آزادی هر چه بیشتر زندانیان از زندان‌ها باشیم تا ضمن بازگرداندن آن‌ها به جامعه، خانواده‌های آنان نیز از مشکلات و عواقب آن نیز رهایی یابند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.