حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
شناسه : 13838

طاهرخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر از توابع استان زنجان گفت: مشکلات تولید شرکت خاک رنگ بر که یک شرکت فعال در زمینه مواد شیمیایی است با اقدام قضایی دادستانی ابهر مرتفع شد.وی در ادامه با بیان اینکه این واحد تولیدی مشکلاتی در زمینه تامین برق و لوله آب داشت، ادامه داد: با اقدام […]

پ
پ

طاهرخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر از توابع استان زنجان گفت: مشکلات تولید شرکت خاک رنگ بر که یک شرکت فعال در زمینه مواد شیمیایی است با اقدام قضایی دادستانی ابهر مرتفع شد.
وی در ادامه با بیان اینکه این واحد تولیدی مشکلاتی در زمینه تامین برق و لوله آب داشت، ادامه داد: با اقدام قضایی مشکلات این واحد تولیدی برطرف شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابهر ادامه داد: اگر این مشکلات برطرف نمی‌شد شاهد تعطیلی این واحد تولیدی بودیم و با این اقدام از بیکاری کارگران و توقف تولید جلوگیری بعمل آمد.
طاهرخانی با بیان اینکه این دستورات قضایی با هدف رونق تولید صادر شده است گفت: در چارچوب قوانین و مقررات تا جایی که ممکن است در جهت رفع موانع و پشتیبانی از تولید اقدام می‌کنیم چرا که معتقدیم در شرایط کنونی این فرایند می‌تواند به معیشت مردم و در جهت ایجاد اشتغال موثر باشد.





ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.