حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
شناسه : 13556

به نقل از خبرگزاری میزان ،حسین رجبی با بیان اینکه در سال گذشته ٩٨۵ هکتار از اراضی ملی تاکستان رفع تصرف شده است، گفت: در همین بازه زمانی بیش از ٧ هکتار از بستر و حریم رودخانه آزاد سازی شده است.دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،حسین رجبی با بیان اینکه در سال گذشته ٩٨۵ هکتار از اراضی ملی تاکستان رفع تصرف شده است، گفت: در همین بازه زمانی بیش از ٧ هکتار از بستر و حریم رودخانه آزاد سازی شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش اراضی رفع تصرف شده سال گذشته در شهرستان تاکستان بیش از ١۴٧ میلیارد تومان است، تاکید کرد: در راستای حفظ حقوق بیت المال و برخورد با زمین خواران، دستگاه قضا با قانون شکنان در هر جایگاهی که باشند برخورد قاطع خواهد کرد.

رجبی ادامه داد: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل مالکیت نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند وفق مقررات با ان‌ها برخورد و از تصرفات غیر قانونی ان‌ها جلوگیری می‌ شود.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.