حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
شناسه : 13514

به نقل از خبرگزاری میزان ،هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از ابلاغ اینترنتی بیش از دو میلیون برگه قضایی در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۲ میلیون برگه اوراق قضایی در گلستان سال گذشته، اینترنتی به طرفین پرونده ابلاغ شد. رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: سال گذشته در […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از ابلاغ اینترنتی بیش از دو میلیون برگه قضایی در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۲ میلیون برگه اوراق قضایی در گلستان سال گذشته، اینترنتی به طرفین پرونده ابلاغ شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع نزدیک به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار اوراق قضایی شامل، ابلاغ، اخطار و احضار در محاکم استان گلستان صادر شد؛ یعنی بیش از دو میلیون برگه از طریق سامانه ثنا و در بستر اینترنت به دست طرفین رسید.

وی افزود: برای ابلاغ این پرونده‌ها به شیوه سنتی دست کم باید چهار میلیون برگه چاپ می‌شد که با ابلاغ اینترنتی در مصرف این میزان کاغذ صرفه جویی شد.

هاشمیان در ادامه بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده، پارسال ابلاغ اینترنتی اوراق قضایی در گلستان به ۸۵ درصد رسید که چهار درصد بیشتر از سال ۹۸ بود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: ابلاغ الکترونیک به منظور حفظ حریم خصوصی افراد و جلوگیری از تجدید وقت پرونده ها، یکی از گام‌های اثرگذار برای بیشتر کردن سرعت رسیدگی به پرونده هاست.

وی ادامه داد: اوراق قضایی شامل ابلاغیه و احضاریه در این طرح به جای فرستادن به منزل و محل کار افراد، اینترنتی ارسال می‌شود.

هاشمیان در پایان عنوان کرد: لازمه دریافت اینترنتی ابلاغ، داشتن حساب ثناست که عضویت در آن به راحتی و از طریق مراجعه به نشانی https://sana.adliran.ir/Sana/Index#/Main و یا مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی امکان پذیر است.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.