حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
شناسه : 13405

به نقل از خبرگزاری میزان ،رئیس دادگستری شهرستان کهنوج در راستای حفظ حقوق شهروندی از بازداشتگاه‌ها و تحت نظرگاه‌های مراجع انتظامی این حوزه قضایی بازدید و ضمن گفتگو با تعدادی از مددجویان، و افرادتحت نظر دستورات لازم برای رفع مشکلات قضایی آن‌ها را صادر کرد. سهراب سالاری، رییس دادگستری شهرستان کهنوج در جریان این بازدید […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،رئیس دادگستری شهرستان کهنوج در راستای حفظ حقوق شهروندی از بازداشتگاه‌ها و تحت نظرگاه‌های مراجع انتظامی این حوزه قضایی بازدید و ضمن گفتگو با تعدادی از مددجویان، و افرادتحت نظر دستورات لازم برای رفع مشکلات قضایی آن‌ها را صادر کرد.

سهراب سالاری، رییس دادگستری شهرستان کهنوج در جریان این بازدید گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها از بازداشتگاه‌ها و تحت نظرگاه‌های مراجع انتظامی حوزه قضایی شهرستان من بعد به طور منظم توسط مقامات قضایی بازدید و مشکلات قضایی افرادی که درآنجا نگهداری می‌گردند مرتفع و ازت ضییع حقوق قانونی آنان جلوگیری به عمل می‌آید.

وی ضمن صحبت با افراد تحت قرار و بازداشت شده وضعیت بازداشتگاه‌ها رادرحد مطلوب ارزیابی نمود.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.