حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱:۴۹
شناسه : 13314

در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت دادن مردم در طرح کمک‌های مؤمنانه و به منظور آزادی زندانیان مالی و غیرعمد، جشن گلریزان در میاندوآب به صورت مجازی طی دو شب در برنامه‌ای تحت عنوان ویژه برنامه آزادی به وقت افطار برگزار می‌شود.   عادل‌گل حسینی، رئیس دادگستری میاندوآب با اعلام اینکه […]

پ
پ

در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت دادن مردم در طرح کمک‌های مؤمنانه و به منظور آزادی زندانیان مالی و غیرعمد، جشن گلریزان در میاندوآب به صورت مجازی طی دو شب در برنامه‌ای تحت عنوان ویژه برنامه آزادی به وقت افطار برگزار می‌شود.   عادل‌گل حسینی، رئیس دادگستری میاندوآب با اعلام اینکه میاندوآب در زمینه سازش در پرونده‌های قصاص دارای رتبه برتر استانی است، گفت: در سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ شهرستان میاندوآب در زمینه سازش در پرونده‌های قصاص، رتبه اول استانی را کسب کرده، بطوریکه در سال ۱۳۹۹، ۱۲ فقره پرونده قتل با تلاش همکاران قضایی و شورای حل اختلاف منجر به صلح و سازش شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: بازگرداندن انسان از قید و بند زندان به آغوش گرم خانواده، نمونه بارز و مصداق عینی انفاق و ایثار بوده و به فرموده ائمه اطهار علیهم السلام با فضیلت‌ترین اعمال مؤمنین شمرده می‌شود.
گل حسینی افزود: ماه مبارک رمضان یک فرصت مغتنمی است که مومنین و روزده داران پا به میدان بگذارند و در این کار مبارک دست نیازمندان را بگیرند.

رئیس دادگستری میاندوآب در پایان گفت: در راستای اجرای دستور ریاست قوه قضاییه و تاکید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی بر کاهش جمعیت کیفری زندان در سند تحول قضایی، استفاده از احکام جایگزین حبس و استفاده از سیستم پابند الکترونیکی برای زنداینان یکی از تاکیدات است که به قضات حوزه قضایی میاندوآب ابلاغ شده است و به صورت جد پیگیر اجرای آن هستیم.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.