حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
شناسه : 13117

به نقل از خبرگزاری میزان ،علی دهقانی، رئیس کل دادگستری ایلام بر ایفای وظایف و انجام تکالیف کلیه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در سال ۱۴۰۰ در خصوص حمایت از تولید و تحقق شعار سال تاکید کرد. وی با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات جهادی صورت گرفته در راستای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،علی دهقانی، رئیس کل دادگستری ایلام بر ایفای وظایف و انجام تکالیف کلیه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در سال ۱۴۰۰ در خصوص حمایت از تولید و تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات جهادی صورت گرفته در راستای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان ایلام، اهم اقدامات دادگستری استان ایلام در این زمینه در سال ۱۳۹۹ را بیان داشت.

دهقانی برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان ایلام با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مربوطه، بازدید میدانی از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی با صاحبان تولید و کارآفرینان و تشکیل شعب اختصاصی در دادسرا و دادگاه به منظور بررسی پرونده‌های واحد‌های تولیدی را از اهم اقدامات دادگستری استان ایلام در سال ۱۳۹۹ بیان کرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام اظهار داشت: در سال گذشته مسائل و مشکلات مربوط به ۴۶ واحد تولیدی استان شناسایی و بررسی شد و ۱۷۲ مصوبه کاربردی در خصوص رفع موانع و مشکلات آن‌ها صادر شد که در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های به عمل آمده مشکل شمار زیادی از واحد‌های مذکور مرتفع شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین بر حمایت دستگاه قضایی استان ایلام از تسهیل مبادلات تجاری و صادرات کالا از گمرکات استان ایلام تاکید کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی و توجه ویژه به صادرات با رعایت دقیق کلیه قوانین و مقررات کماکان با جدیت پیگیری می‌شود.

دهقانی مبارزه قاطع با قاچاق را از اولویت‌های دادگستری و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی استان ایلام در سال جاری دانست و تصریح کرد: بهترین راهکار پیشگیری و مبارزه با این پدیده، تسهیل مبادلات قانونی کالا و گسترش ظرفیت گمرکات استان ایلام  است.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.