حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
شناسه : 13024

اولین نشست قضایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی با حضور نگین تاجی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای معاونین و قضات محاکم تجدید نظر، برگزار شد. محمدمهدی صالحی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: به منظور استفاده […]

پ
پ

اولین نشست قضایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی با حضور نگین تاجی، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای معاونین و قضات محاکم تجدید نظر، برگزار شد.

محمدمهدی صالحی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت علمی و مهارتی قضات در حل مسائل و مشکلات حقوقی، فرهنگ مشورت، اشتراک گذاری دانش و تجربیات قضایی، نشست‌های قضایی برای بحث و تبادل نظر بین همکاران قضایی در خصوص موضوعات دارای ابهام و اجمال، و تعارض قوانین تشکیل می‌شود.

وی در رابطه با این نشست گفت: در نشست امروز در خصوص ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی در خصوص قابل گذشت بودن و یا نبودن جرم مذکور در اراضی دولتی، با توجه به قانون کاهش حبس در خصوص پرونده‌هایی که قبل از تصویب این قانون اعلام جرم شده است، بحث و تبادل نظر شد و نتایج آن از مبادی ذیربط، برای همکاران اطلاع رسانی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.