حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
شناسه : 12881

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در گفت‌وگو با میزان عملکرد واحد‌های ارشاد و معاضدت قضایی استان مازندران در سال گذشته را تشریح کرد و گفت: ۱۳۲ هزار و ۷۶۶ مورد مراجعه حضوری و ۴ هزارو ۱۹۲ مورد مشاوره تلفنی توسط این واحد درسال گذشته صورت گرفته است. وی افزود: همچنین در مدت مذکور ۱۱۵ هزارو ۸۸ […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در گفت‌وگو با میزان عملکرد واحد‌های ارشاد و معاضدت قضایی استان مازندران در سال گذشته را تشریح کرد و گفت: ۱۳۲ هزار و ۷۶۶ مورد مراجعه حضوری و ۴ هزارو ۱۹۲ مورد مشاوره تلفنی توسط این واحد درسال گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین در مدت مذکور ۱۱۵ هزارو ۸۸ مورد مشاورین حقوقی در واحد ارشاد حضور یافته و به راهنمایی و ارشاد قضائی مردم پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در سال گذشته ۴۹۵ مورد وکیل معاضدتی و ۵۴ مورد کارشناس معاضدتی نیز به مراجعان معرفی شده اند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان مازندران تاکید کرد: این تعداد مشاوره وعملکرد در حالی انجام شده که به علت شیوع ویروس منحوس کرونا محدودیت‌هایی در مشاوره‌های حضوری وجود داشت، اما بارعایت پروتکل ها و با تلاش و مجاهدت وکلا و مشاوران، هدف اصلی از راه اندازی واحد ارشاد و معاضدت قضایی که همانا توانمنـد ساختن وبالابردن اطلاعات حقوقی مراجعه‌کنندگان به دادگستری و جلب رضایت آنان است؛ محقق شود.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.