حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
شناسه : 12849

احمد نوروزی؛ رئیس دادگستری ساوجبلاغ اظهار داشت: عملیات آزادسازی در منطقه «هیو» واقع در بخش مرکزی ساوجبلاغ انجام شده است.وی با بیان اینکه این اقدام در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد اضافه کرد: در نتیجه قلع و قمع تعداد زیادی قطعه بندی، ویلا […]

پ
پ

احمد نوروزی؛ رئیس دادگستری ساوجبلاغ اظهار داشت: عملیات آزادسازی در منطقه «هیو» واقع در بخش مرکزی ساوجبلاغ انجام شده است.
وی با بیان اینکه این اقدام در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد اضافه کرد: در نتیجه قلع و قمع تعداد زیادی قطعه بندی، ویلا و دیوارکشی بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار متر مربع معادل ۱۱۵ هکتار از اراضی زراعی به ارزش ۹۴۰ میلیارد رسال آزادسازی و به وضعیت سابق اعاده شد.

وی در پایان متذکر شد: تنها در یک هفته اخیر در راستای اجرای مصوبات قرارگاه مقابله با تغییر کاربری‌های دادگستری استان نزدیک به ۲۴۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته شهرستان آزادسازی شده است.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.