حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
شناسه : 12269

جهانگیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیجار با اشاره به عملکرد دادستانی بیجار در سال ۱۳۹۹ در حوزه جرایم قابل گذشت و شورای حل اختلاف گفت: در جهت کاهش ورودی پرونده‌ها به دادسرا، عدم تشکیل پرونده کیفری برای افراد و اهمیت صلح و سازش، تعداد ۲۳۴۰ شکایت و جرم قابل گذشت وارد شورای حل اختلاف […]

پ
پ

جهانگیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیجار با اشاره به عملکرد دادستانی بیجار در سال ۱۳۹۹ در حوزه جرایم قابل گذشت و شورای حل اختلاف گفت: در جهت کاهش ورودی پرونده‌ها به دادسرا، عدم تشکیل پرونده کیفری برای افراد و اهمیت صلح و سازش، تعداد ۲۳۴۰ شکایت و جرم قابل گذشت وارد شورای حل اختلاف بیجار شده است.

وی ادامه داد: از تعداد پرونده‌های وارده به شورای حل اختلاف تعداد ۸۸۲ پرونده کیفری منجر به سازش شد و در نهایت پرونده کیفری برای این افراد تشکیل نگردید همچنین حدود ۳۸ درصد جرایم قابل گذشت منجر به سازش شده و مختومه و بایگانی گردیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.