حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
شناسه : 12124

به نقل از خبرگزاری میزان ،محمدفرجام طاهری، رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال این شهرستان که به منظور برنامه ریزی جهت حفظ اراضی دولتی و جلوگیری از تصرفات اراضی توسط متجاوزین تشکیل شد، بر حفظ اراضی و برخورد قاطع با متصرفان اراضی دولتی تاکید کرد. رئیس دادگستری شهرستان رودبار […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،محمدفرجام طاهری، رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال این شهرستان که به منظور برنامه ریزی جهت حفظ اراضی دولتی و جلوگیری از تصرفات اراضی توسط متجاوزین تشکیل شد، بر حفظ اراضی و برخورد قاطع با متصرفان اراضی دولتی تاکید کرد.

رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: ۱۲۲ هکتار از اراضی ملی بدون تشکیل پرونده و در یک پرونده ۲ هکتار و در پرونده دیگر ۳۵۶ متر از اراضی ملی و دولتی رفع تصرف شد.

وی عنوان کرد: سودجویان به دنبال فرصتی برای تصرف غاصبانه هستند؛ بنابراین یگان‌های حفاظت از اراضی باید با جدیت بیشتر برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی برنامه ریزی داشته باشند.

طاهری تاکید کرد: با هرگونه تصرف اراضی دولتی برخورد قانونی و قاطع خواهد شد و افرادی که در اراضی دولتی و بدون مجوز اقدام به ساخت ساز کنند، ضمن تشکیل پرونده قضایی امکان دریافت خدمات عمومی را نخواهند داشت.

در پایان این جلسه که با حضور رئیس راه و شهرسازی و رئیس اداره منابع طبیعی برگزار شد، مصوباتی مطرح و به تصویب رسید که هر یک از اعضا ملزم به بررسی و اجرای آن مصوبات شدند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.