حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
شناسه : 12136

به نقل از خبرگزاری میزان ،موسی خلیل الهی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان آذربایجان شرقی تلاش خوبی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیددی و بازگشت کارگران به اشتغال در سال گذشته انجام داده است، گفت: باید تلاش‌های زیادی بر لزوم تقویت و حمایت از تولید و صنعت انجام گیرد چراکه حمایت از تولیدکنندگان و صنایع […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،موسی خلیل الهی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان آذربایجان شرقی تلاش خوبی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیددی و بازگشت کارگران به اشتغال در سال گذشته انجام داده است، گفت: باید تلاش‌های زیادی بر لزوم تقویت و حمایت از تولید و صنعت انجام گیرد چراکه حمایت از تولیدکنندگان و صنایع و رفع موانع تولیدی موجب رونق اشتغال می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته، مشکلات ۲۰ واحد تولیدی در استان آذربایجان شرقی مرتفع گردید که همین امر سبب بازگشت به کار حدود ۱۶۰۰ نفر از کارگران شد.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: یکی از نیاز‌های اصلی جامعه اشتغال است و تشکیلات قضایی استان تلاش خواهد کرد تا با هم افزایی از بیکاری کارگران و رکود اقتصادی جلوگیری کند.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.