حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
شناسه : 12130

به نقل از خبرگزاری میزان ،امید رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از بند‌های مختلف زندان این شهرستان بازدید و درخواست‌ها و مسائل مددجویان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. رضایی در این بازدید ضمن ملاقات چهره به چهره به درخواست‌های مددجویان رسیدگی کرد و دستورات لازم برای پیگیری موضوعات آن‌ها با رعایت […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،امید رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از بند‌های مختلف زندان این شهرستان بازدید و درخواست‌ها و مسائل مددجویان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

رضایی در این بازدید ضمن ملاقات چهره به چهره به درخواست‌های مددجویان رسیدگی کرد و دستورات لازم برای پیگیری موضوعات آن‌ها با رعایت موازین قانونی صادر شد.

وی در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه قوه قضاییه نسبت به مقوله زندان و وضعیت زندانیان نگاه تحولی ویژه‌ای دارد، بیان کرد: رویکرد تحولی قوه قضاییه رویکرد اصلاحی و بازاجتماعی شدن زندانیان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان هدف از این بازدید را بررسی مسائل زندانیان و آگاهی از آخرین وضعیت آن‌ها و بررسی درخواست‌های مددجویان به صورت حضوری عنوان کرد و گفت: با تعدادی از زندانیان ملاقات چهره به چهره انجام و ضمن دستور پیگیری و حل مسائل و مشکلات، برای تعدادی از زندانیان مرخصی تجویز و دستور آزادی آن‌ها صادر شد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.