حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
شناسه : 11980

به منظور دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات قضایی آنان و اعطای تسهیلات به مددجویان واجد شرایط سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس به همراه معاونین دادستان و با حضور اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های فارس، محسن انصاری منش معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان و تعدادی از قضات […]

پ
پ

به منظور دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات قضایی آنان و اعطای تسهیلات به مددجویان واجد شرایط سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس به همراه معاونین دادستان و با حضور اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های فارس، محسن انصاری منش معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان و تعدادی از قضات دادسرا از کانون اصلاح و تربیت شیراز بازدید کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس ضمن تبریک اعیاد و موالید شعبانیه و حلول سال نو گفت: با توجه به اهمیت رسیدگی به امور زندانیان به ویژه رسیدگی به امور اطفال و نوجوانان در کانون اصلاح تربیت شیراز موضوع دیدار از این مجموعه با حضور قضات شعب ویژه و در اولین روز‌های سال جدید در دستور کار و اولویت رسیدگی قرار گرفت و با مددجویان این مرکز چهره به چهره ملاقات و آخرین وضعیت قضایی آنان بررسی گردید.

سید مصطفی بحرینی افزود: امکاناتی که در کانون در زمینه امور فرهنگی، رفاهی، ورزشی برای مددجویان فراهم شده است می‌تواند در اصلاح مجرمین به ویژه مجرمینی که در مرکز به تحمل حبس مشغول هستند کمک نماید.

وی اضافه کرد: در کانون تمهیداتی اندیشیده شده و کارگاه‌های مناسبی برای اشتغال مددجویان در نظر گرفته شده است که این امکانات می‌تواند موجبات اصلاح، بازپروری و بازاجتماعی شدن را برای آنان فراهم کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس اظهار داشت: گزارشی که مسؤولین زندان از وضعیت این مرکز ارائه کردند حاکی از عملکرد مناسبی است به نحوی که بازگشت افراد به زندان نسبت به سنوات گذشته به میزان قابل توجهی کاهش داشته و به ۲ درصد تنزل یافته است.

بحرینی تصریح کرد: امید است با ادامه این روند شاهد اصلاح و بازپروری و عدم بازگشت مجدد این افراد به زندان و و صفر شدن نرخ بازگشت به زندانیان اطفال و نوجوان در سال جدید باشیم.

وی یادآور شد: امروز در این بازدید تعداد قابل توجهی از اطفال و نوجوانان مشمول تسهیلات شدند و موجبات آزادی کامل و یا اعطای مرخصی و یا کاهش میزان مجازات آنان فراهم شده است و افرادی که شرایط عفو داشته باشند نیز موضوع در کمیسیون عفو استان مطرح می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس اظهار داشت: در حال حاضر نسبت به سنوات گذشته، تعداد زندانیان حاضر در کانون به کمترین میزان رسیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.