حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
شناسه : 11959

به نقل از خبرگزاری میزان ،احمد آقایی گفت: در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹ حدود ۱۳۵۰ هکتار رفع تصرف از جنگل‌ها به ثبت رسیده و ۴۱۹ فقره پرونده در این خصوص در محاکم استان گیلان رسیدگی شده است.وی با اشاره به تغییر کاربری‌های غیر مجاز در استان‌های شمالی و مشکلاتی که پیرامون آن مطرح شده است […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،احمد آقایی گفت: در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹ حدود ۱۳۵۰ هکتار رفع تصرف از جنگل‌ها به ثبت رسیده و ۴۱۹ فقره پرونده در این خصوص در محاکم استان گیلان رسیدگی شده است.
وی با اشاره به تغییر کاربری‌های غیر مجاز در استان‌های شمالی و مشکلاتی که پیرامون آن مطرح شده است افزود: در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته ۱۱۱ فقره پرونده در خصوص تغییر کاربری رسیدگی و از تغییر کاربری ۲۱۶ هکتار اراضی جلوگیری شده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اعلام اینکه ۵۴ رودخانه در استان گیلان وجود دارد اذعان داشت: ۵۷ فقره پرونده در خصوص رودخانه‌های استان به دستگاه قضایی گیلان وارد و ۲۶ مورد از آن‌ها به صدور رای منجر شد که در نتیجه آن ۳ هکتار از بستر رودخانه‌ها با دستور قضایی رفع تصرف شد.
وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از سواحل استان گیلان آزاد بوده و در دسترس عموم مردم قرار دارد تصریح کرد: تنها ۱۵ درصد از سواحل در تصرف اشخاص و نهاد‌های دولتی است.




ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.