حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
شناسه : 11828

به نقل از خبرگزاری میزان ،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته ۱۱ جلسه در ستاد مقاومتی استان تشکیل و ۴۶ مصوبه به تصویب رسیده است گفت:همچنین در این بازه زمانی از ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی استان بازدید بعمل آمده است. رئیس کل دادگستری استان زنجان با […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته ۱۱ جلسه در ستاد مقاومتی استان تشکیل و ۴۶ مصوبه به تصویب رسیده است گفت:همچنین در این بازه زمانی از ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی استان بازدید بعمل آمده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به دریافت بیش از ۶۰ درخواست مساعدت از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در دبیرخانه و بررسی تمامی درخواست‌ها و مساعدت در حل بیش از ۷۰ درصد از این درخواست‌ها اظهار داشت: با مساعدت و حمایت دستگاه قضایی ۸ واحد تولیدی عمدتا بزرگ و متوسط استان که در تعطیلی کامل بودند احیا شدند.

وی اضافه کرد: با مساعدت دستگاه قضایی از تعطیلی ۱۱ واحد تولیدی که به علت مشکلات مختلف در آستانه تعطیلی قرار داشتند جلوگیری شد و با این کار زمینه بازگشت به کار بیش از ۱۵۰ نفر در واحد‌های احیا شده که قابلیت افزایش تا حدود ۷۰۰ نفر را در صورت راه اندازی تمامی فاز‌ها دارند فراهم شد. همچنین از بیکاری بیش از ۶۰۰ نفر از طریق جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی اقدام شد.

رئیس کل دادگستری زنجان اضافه کرد: از جمله سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از جانب مقام معظم رهبری که در آیین نامه پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه نیز مورد تاکید قرار گرفت، بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی و تعدی نسبت به بیت المال بود که در این راستا دادگستری استان اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.