حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
شناسه : 11647

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به افزایش میزان رضایتمندی و امیدواری مردم نسبت به دستگاه قضا در دوران تحول قوه قضائیه گفت: به همت قضات و کارکنان دادگستری استان ضمن کاهش آمار جرائم خشن و امنیتی، در جرائم خرد، با کاهش روبرو بوده و در مجموع استان فارس از نظر امنیت درجایگاه مطلوبی […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با اشاره به افزایش میزان رضایتمندی و امیدواری مردم نسبت به دستگاه قضا در دوران تحول قوه قضائیه گفت: به همت قضات و کارکنان دادگستری استان ضمن کاهش آمار جرائم خشن و امنیتی، در جرائم خرد، با کاهش روبرو بوده و در مجموع استان فارس از نظر امنیت درجایگاه مطلوبی قرار دارد.   رئیس کل دادگستری فارس در ادامه ضمن قدردانی از آیت الله رئیسی ریاست قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در خصوص پیگیری لایحه شورا‌های حل اختلاف گفت: در صورت تأیید لایحه شورا‌های حل اختلاف در آینده نزدیک شاهد جذب بخشی از همکاران مجموعه شورا‌های حل اختلاف خواهیم بود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس ادامه داد: با اهتمام اعضا و کارکنان مجموعه شورا‌های حل اختلاف استان فارس در سال گذشته ۶۱ فقره پرونده قتل به صلح و سازش ختم شده است.
رئیس دادگستری استان فارس ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای شورا‌های حل اختلاف در حل و فصل دعاوی و اختلافات از طریق صلح و سازش، اقدام خانواده‌های اولیاء دم در ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه را باارزش و اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: گذشتی که از روی قدرت باشد، نه به خاطر ضعف، بسیار ارزشمند است؛ چرا که گذشت کار بزرگان و اولیای خداست. کسی‌که امداد و نصرت خدا با او همراه نباشد، نمی‌تواند گذشت کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.