حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
شناسه : 11668

با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت ورود و توقیف خودرو‌های با پلاک مناطق قرمز به اصفهان، دستورات قضایی در این خصوص صادر و ابلاغ شده است.در همین زمینه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با تاکید بر ضرورت قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و پیشگیری از شیوع نوع […]

پ
پ

با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت ورود و توقیف خودرو‌های با پلاک مناطق قرمز به اصفهان، دستورات قضایی در این خصوص صادر و ابلاغ شده است.
در همین زمینه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با تاکید بر ضرورت قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و پیشگیری از شیوع نوع انگلیسی آن، از آمادگی کامل ضابطان جهت اجرای مصوبات و حمایت قاطعانه قضایی در منع ورود و توقیف خودرو‌های متخلف خبر داد.
علی اصفهانی همچنین به شهروندانی که قصد مسافرت به مناطق قرمز را دارند هشدار داد: مسؤولیت اعمال قانون و اعمال محدودیت در مسیر رفت و یا بازگشت متوجه متخلفان بوده و تعاملات در همه استان‌ها مبتنی بر برخود قاطع با متخلفان بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.