حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
شناسه : 11652

به نقل از خبرگزاری میزان ،پرویز توسلی زاده از آزادی و اعطای مرخصی به بیش از ۲۷ هزار زندانی کرمانشاه در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی ۶ هزار و ۷۱۲ ملاقات مردمی قاضی ناظر بر زندان‌های استان صورت گرفته است. رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان ،پرویز توسلی زاده از آزادی و اعطای مرخصی به بیش از ۲۷ هزار زندانی کرمانشاه در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی ۶ هزار و ۷۱۲ ملاقات مردمی قاضی ناظر بر زندان‌های استان صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در همین مدت ۱۶ هزار و ۷۹۰ مرخصی به زندانیان زندان‌های این استان اعطا شده است گفت: همچنین به هزار و ۶۳۸ نفر مرخصی منجر به آزادی اعطا شده است.

وی با بیان اینکه همچنین در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته با ۴ هزار و ۱۸۷ تمدید مرخصی موافقت شده است افزود: یکی از سیاست‌های کلی دستگاه قضایی به ویژه در دوره ریاست آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه، کاهش جمعیت کیفری زندان هاست که اقدامات خوبی در سطح استان در این راستا صورت گرفته است.

توسلی زاده در ادامه با اشاره به هزینه‌های ناشی از زندانی کردن افراد اعم از مادی و معنوی و عاطفی که برای فرد زندانی و جامعه ایجاد می‌شود یادآور شد: به تاسی از بیانات مقام معظم رهبری و موضوعات مطرح شده از سوی رئیس قوه قضائیه بر آنیم تا جایی که ممکن است از زندانی کردن افراد جلوگیری کنیم و زندان را محلی برای مجرمین خطرناک قرار دهیم چرا که امنیت اجتماعی از اولویت‌های کاری ما است.




ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.