حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
شناسه : 10598

حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس از صدور دستور قضایی به منظور شناسایی و بازداشت عامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به انتشار فیلمی در فضای مجازی که حکایت از حیوان آزاری منجر به اتلاف سگ با خودرو داشت، دادسرای این شهرستان با شکایت اداره محیط زیست شهرستان […]

پ
پ

حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس از صدور دستور قضایی به منظور شناسایی و بازداشت عامل حیوان آزاری در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به انتشار فیلمی در فضای مجازی که حکایت از حیوان آزاری منجر به اتلاف سگ با خودرو داشت، دادسرای این شهرستان با شکایت اداره محیط زیست شهرستان به این موضوع ورود کرده و دستور توقیف و شناسایی و دستگیری فوری فرد خاطی را صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اشاره به اینکه حیوان آزاری هم در قانون و هم آموزه‌های اسلامی ممنوع بوده و دارای مجازات است، گفت: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور پیشگیری از وقوع این نوع اقدامات، احکام بازدارنده صادر خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین با عنایت به شکایت اداره محیط زیست مبنی بر افزایش سگ‌های ولگرد و مشکلات بهداشتی و بیماری‌های واگیر و درخواست ساماندهی و جمع آوری آن، دادستانی با توجه به تشکیل کمیته حراست از بهداشت و سلامت شهری دستور ویژه جهت تشکیل این کمیته به منظور ساماندهی و جمع آوری سگ‌های ولگرد را صادر کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.