حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
شناسه : 9931

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور در مجتمع قضایی شهید بهشتی (باغستان) از بخش‌های مختلف این مجتمع بازدید کرد. رئیس کل دادگستری استان البرز را در این دیدار از پیش اعلام نشده که در ساعات اولیه صبح آغاز شد محمد قیومی سرپرست مجتمع شهید بهشتی و معاون دادستان کرج و فرید […]

پ
پ

حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور در مجتمع قضایی شهید بهشتی (باغستان) از بخش‌های مختلف این مجتمع بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز را در این دیدار از پیش اعلام نشده که در ساعات اولیه صبح آغاز شد محمد قیومی سرپرست مجتمع شهید بهشتی و معاون دادستان کرج و فرید نجف نیا مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان همراهی کردند و کیفیت ارائه خدمات قضایی توسط فاضلی هریکندی مورد بررسی قرار گرفت.

بخش مهمی از بازدید عالی‌ترین مقام قضایی استان را علاوه ارزیابی و مشاهده روند خدمات رسانی، به گفتگو با کارکنان قضایی و اداری و تعدادی از مراجعان اختصاص یافت و وی پس از استماع موارد مطروح شده دستوراتی را به منظور برطرف کردن موانع صادر کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.