حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
شناسه : 8427

به نقل ازخبرگزاری میزان محسن نیک ورز گفت: برگزاری نشست رفع موانع تولید ویژه واحد‌های صنعتی، معدنی و تولیدی این شهرستان در راستای سیاست‌های حمایت قضایی از سرمایه گذاری و اشتغال طی روز جاری در سیرجان برگزار می‌شود. وی بازدید از واحد‌های صنعتی و معدنی به منظور بررسی میدانی مشکلات موجود و تصمیم گیری براساس […]

پ
پ

به نقل ازخبرگزاری میزان محسن نیک ورز گفت: برگزاری نشست رفع موانع تولید ویژه واحد‌های صنعتی، معدنی و تولیدی این شهرستان در راستای سیاست‌های حمایت قضایی از سرمایه گذاری و اشتغال طی روز جاری در سیرجان برگزار می‌شود.

وی بازدید از واحد‌های صنعتی و معدنی به منظور بررسی میدانی مشکلات موجود و تصمیم گیری براساس مشاهدات میدانی را از دیگر بخش‌های سفر مقامات قضایی استان کرمان به شهرستان سیرجان دانست و افزود: این بازدید‌ها آغاز شده و پس از انجام آن، نشست رفع موانع تولید با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان، دادستان مرکز استان کرمان، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری، حسن پور؛ نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، عتیقی؛ مدیرعامل گل گهر و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار و راهکار‌های حقوقی و قضایی برای حل مشکلات موجود بررسی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.