حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
شناسه : 7897

محمد قاسمی در نشست تبیین اهمیت افشاگری فساد در سند تحول قوه قضائیه ویژه رسانه و سمن‌ها، گفت: برخورد با مفسدان باید بر اساس قانون باشد تا به حیثیت و آبروی افراد و استان خدشه و آسیب وارد نشود.دادستان قزوین افزود: باید کمک کنیم تا فسادی در جامعه شکل نگیرد و اگر فسادی صورت گرفت […]

پ
پ

محمد قاسمی در نشست تبیین اهمیت افشاگری فساد در سند تحول قوه قضائیه ویژه رسانه و سمن‌ها، گفت: برخورد با مفسدان باید بر اساس قانون باشد تا به حیثیت و آبروی افراد و استان خدشه و آسیب وارد نشود.
دادستان قزوین افزود: باید کمک کنیم تا فسادی در جامعه شکل نگیرد و اگر فسادی صورت گرفت با مفسد قاطعانه و قانونی برخورد شود نه اینکه قبل از حکم دادگاه آبروی افراد از بین برود و در این گیر و دار مفسد واقعی از چنگ قانون فرار کند.
وی گفت: سازمان بازرسی در دوره جدید مدیریت قوه قضاییه ورود خوبی برای رسیدگی به مفاسد دارد، ولی چون حجم عملکرد دستگاه‌های اجرایی بالاست، طبعا از توان دستگاه‌های نظارتی خارج است و باید از ظرفیت مردم، رسانه‌ها و تشکل‌ها در باب نظارت قانونمند و بدون جار و جنجال برای بیشگیری استفاده کرد.   دادستان قزوین اضافه کرد: دستگاه قضا در مبارزه با فساد چه درون قوه وچه برون قوه به متخلفان رحم نخواهد کرد و مبارزه با فساد را از خود شروع کرده و در عمل هم نشان داده است.
دادستان قزوین با بیان اینکه در حوزه مبارزه با فساد با خلا‌ها و نواقصی مواجه هستیم، افزود: بسیاری از کشور‌ها سازمانی نظام‌مند برای مبارزه با فساد دارند، ولی خیلی از مقررات ما هنوز از وضعیت روز عقب هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.