حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
شناسه : 7608

رییس کل دادگستری استان لرستان از حوزه قضایی بخش بیرانشهر بازدید به عمل آورد. در این بازدید رییس کل دادگستری استان به اتفاق معاونین منابع انسانی و مالی پشتیبانی مشکلات و نواقص این حوزه قضایی را مورد بررسی قرار دادند. محمد رزم با تاکید بر اینکه نواقص ساختمان دادگاه عمومی بخش بیرانشهر بایستی در سریعترین […]

پ
پ

رییس کل دادگستری استان لرستان از حوزه قضایی بخش بیرانشهر بازدید به عمل آورد.

در این بازدید رییس کل دادگستری استان به اتفاق معاونین منابع انسانی و مالی پشتیبانی مشکلات و نواقص این حوزه قضایی را مورد بررسی قرار دادند.

محمد رزم با تاکید بر اینکه نواقص ساختمان دادگاه عمومی بخش بیرانشهر بایستی در سریعترین زمان ممکن برطرف شود، افزود: در راستای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی مبنی بر دسترسی آسان مردم به خدمات قضایی و تکریم ارباب رجوع و نیز حفظ شان همکاران قضایی و اداری، امکانات ساختمان دادگاه عمومی بخش بیرانشهر افزایش پیدا خواهد کرد و نواقص و کاستی‌های موجود برطرف خواهند شد.

رییس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های اصلی دستگاه قضا است، ابراز داشت: انتظار داریم با تلاش همکاران قضای و اداری دادگاه عمومی بخش بیرانشهر موجودی پرونده‌های این بخش کاهش چشمگیری داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.