حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۳۷
شناسه : 7194

به گزارش میزان، سیدحشمت‌الله حیات‌الغیب در بازدید مسعود شفیعی از ندامتگاه تهران بزرگ گفت: هر چه اعتقاد و باور‌های مذهبی قوی‌تر باشد، وقوع جرم کمتر می‌شود و هرچه تحصیلات عالی‌تر باشد جرم و بزه نیز کاهش می‌یابد. مدیرکل زندان‌های استان تهران تاکید کرد: بنا بر تحقیقات انجام شده، ماه محرم باعث می‌شود بیشتر افراد از […]

پ
پ

به گزارش میزان، سیدحشمت‌الله حیات‌الغیب در بازدید مسعود شفیعی از ندامتگاه تهران بزرگ گفت: هر چه اعتقاد و باور‌های مذهبی قوی‌تر باشد، وقوع جرم کمتر می‌شود و هرچه تحصیلات عالی‌تر باشد جرم و بزه نیز کاهش می‌یابد.

مدیرکل زندان‌های استان تهران تاکید کرد: بنا بر تحقیقات انجام شده، ماه محرم باعث می‌شود بیشتر افراد از بروز رفتار‌هایی که با ارزش‌های بزرگ این ماه مغایرت دارد، دوری کنند و این رفتار ناشی از سرشت درونی و اعتقادات دینی و مذهبی است و در این ایام تقویت می‌شود.

حیات‌الغیب افزود: زمان‌ها و مناسبت‌های مذهبی تأثیر شگفتی در نحوه برخورد‌های اجتماعی دارد و حتی کسانی که اعتقادات مذهبی ضعیفتری دارند، در برخی زمان‌ها مانند ماه‌های رمضان و محرم از رفتار بهتری نسبت به ماه‌های دیگر برخوردار هستند.

وی اظهار امیدواری کرد با مشارکت تمام ارگان‌ها و نهاد‌های شهری، شاهد گسترش و توسعه توانمندی‌های فرهنگی و رفاهی زندان‌ها جهت بازگشت سالم مددجویان به جامعه و پیشگیری از تکرار جرم باشیم.

بنا به این خبر، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران ضمن شرکت در مراسم عزاداری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) که توسط مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده بود، از آشپزخانه صنعتی مرکزی، سالن‌های ملاقات سه گانه، خوابگاه‌ها و پروژه‌های عمرانی تازه تاسیس ندامتگاه بازدید کرد.

همچنین در ادامه بازدید، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: بحمداله فرهنگ حضور مردم، اندیشمندان و مسئولان شهری در عرصه کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان توسعه یافته و اقدامات مفیدی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: جرم و ارتکاب جرم دو پدیده‌ای هستند که در همه جای دنیا در حال اتفاق افتادن است و توجه نظام جمهوری اسلامی به کرامت و تکریم شخصیت انسان بر اساس برنامه‌های دینی صورت می‌گیرد.

مسعود شفیعی در پایان این بازدید که علی رستمی معاون اداری مالی زندان‌های استان تهران و علی چهارمحالی مدیر ندامتگاه نیز حضور داشتند، با اعلام خرسندی از روند اقدامات انجام شده به ویژه در بخش‌های بهداشتی، درمانی، فرهنگی، تربیتی و عمرانی در خصوص توجه به اختصاص بودجه‌های رفاهی برای مددجویان و نیز کارکنان زندان‌های استان تهران که در شرایط سخت خدمت در زندان با تمام قوا در مقابل ورود ویروس کرونا ایستاده اند، قول مساعد همکاری داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.