حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
شناسه : 44511

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات اعلام کرد که در سایر مناطق کشور، در دو روز آینده، هوا به طور نسبتاً پایدار و آرام خواهد بود.

پ
پ

آغاز دوره‌ای از تغییرات جوی: افزایش بارش در برخی مناطق

به گزارش حقوق 24:رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات امروز (۸ آذرماه) اعلام کرد که با تداوم بارش در برخی نقاط کشور، از امروز تا اواسط هفته آینده، آلودگی هوای کلانشهرها به افزایش خواهد پیوست.

تنوع و وزش هوا در استان‌ها: رگبار و باد شدید

در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات اظهار کرد که امروز (۸ آذرماه)، بارش رگباری، رعد و برق، و وزش باد شدید موقت در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

تغییرات هواشناسی در آینده نزدیک: افزایش ابر و بارش پراکنده

صادق ضیاییان افزود که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۹ و ۱۰ آذرماه)، در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، و شرق هرمزگان، افزایش ابر و بارش پراکنده، همراه با وزش باد، پیش‌بینی شده است.

استقرار هواشناسی پایدار: دو روز آرام در بسیاری از مناطق

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات اعلام کرد که در سایر مناطق کشور، در دو روز آینده، هوا به طور نسبتاً پایدار و آرام خواهد بود.

تغییرات آب و هوا در دیگر استان‌ها: افزایش ابر و بارش

ضیاییان توضیح داد که شنبه (۱۱ آذرماه)، در بخش‌هایی از خراسان، جنوبی سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان، افزایش ابر، بارش پراکنده، و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

استقرار وضعیت هوا: پایداری طی سه روز آتی

طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه (۱۲ تا ۱۴ آذرماه)، جو در اغلب مناطق کشور پایدار و آسمان صاف خواهد بود، به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات.

افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی: توجه به کاهش کیفیت هوا

ضیاییان هشدار داد که از امروز تا اواسط هفته آینده، در شهرهای صنعتی از جمله تهران، کرج، اراک، اصفهان و تبریز، به دلیل پایداری جو و سکون نسبی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا مترتب است.

پیش‌بینی برای خلیج فارس: امواج مواج

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات اعلام کرد که در امروز و فردا، خلیج فارس مواج خواهد داشت.

آب و هوای تهران: صفا و آرامش با حداقل دماها

در آخرین اظهارات خود، ضیاییان درباره وضعیت هوای تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ آذر ماه) صاف خواهد بود و در بعضی ساعت‌ها با غبار محلی، با حداقل دما ۷ و حداکثر دما ۱۵ درجه سانتیگراد. در روز جمعه (۱۰ آذر ماه)، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری با غبار محلی در بعضی ساعت‌ها پیش‌بینی شده و حداقل دما

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.