حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۶
شناسه : 41270

محمدمهدی بلندیان با توجه به وضعیت بازار تهران از منظر فرسودگی و پایین بودن ایمنی ساختمان‌ها و همچنین مالکیت‌های متعدد املاک آن‌که شامل اشخاص حقیقی و حقوقی و نهاد‌ها بوده؛ در نامه‌ای به مسئولان ذیربط خواستار تسریع در ایمن سازی این بازار شد. معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی در همین زمینه به […]

پ
پ

محمدمهدی بلندیان با توجه به وضعیت بازار تهران از منظر فرسودگی و پایین بودن ایمنی ساختمان‌ها و همچنین مالکیت‌های متعدد املاک آن‌که شامل اشخاص حقیقی و حقوقی و نهاد‌ها بوده؛ در نامه‌ای به مسئولان ذیربط خواستار تسریع در ایمن سازی این بازار شد.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی در همین زمینه به گزارش این سازمان در خردادماه سال گذشته خطاب به وزیر کشور و استاندار تهران، مبنی بر وجود معضلات و مشکلاتی نظیر؛ معابر و گذرگاه‌های کم عرض، وجود املاک متروکه و مخروبه، عدم دسترسی نیرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی در مواقع حریق، غیراستاندارد بودن زیرساخت‌های بازار تهران مانند شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب و آب‌های سطحی، توزیع برق، گازرسانی، مشکلات گره‌های ترافیکی منطقه و حومه بازار و همچنین مکاتبه در شهریور سال گذشته با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مبنی بر وجود ناهماهنگی بین وزارتخانه مزبور و شهرداری منطقه ۱۲ در خصوص اعمال ضوابط میراث فرهنگی در نقشه‌های اجرایی ساختمان‌های در شرف صدور پروانه اشاره کرد.

بلندیان تاکید کرد: نظر به اینکه مسائل و مشکلات بازار تهران فرادستگاهی بوده و تعدادی از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور نظیر؛ نیرو، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی، شهرداری تهران و سازمان اوقاف و امور خیریه از لحاظ اجرایی و مدیریتی در بازار تهران اعمال وظیفه می‌کنند، به منظور ایجاد عزم جدی، برنامه‌ریزی صحیح و اجرای برنامه‌های کارشناسی و عملیاتی، وزارت کشور به عنوان متولی امر نقش راهبری و هماهنگی بین دستگاه‌های دیگر را بر عهده داشته باشد و با توجه به اینکه هرگونه اقدام اجرایی نیازمند صرف هزینه مالی است، ضرورت دارد تأمین اعتبار مناسب با حجم فعالیت‌های اجرایی در راستای ایمن‌سازی و رفع خطر از بازار تهران در اولویت قرار گیرد.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی به مسئولین مربوطه تأکید کرد: در صورت عدم اقدام مقتضی بنابر قانون با خاطیان و ترک فعل کنندگان برخورد خواهد شد.

گفتنی است، رونوشت نامه ارسالی به دفتر ریاست جمهوری، به وزرای نفت، نیرو، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر کشور، فرمانده کل انتظامی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، استاندار تهران، شهردار تهران و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه جهت اقدام ارسال شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.