حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
شناسه : 20560

خانمی پرسیدند من می خواهم از شوهرم طلاق بگیرم و برای گرفتن نفقه و مهریه, درخواست داده ام. بنده چند سال قبل بدون کمک شوهرم خانه خریدم که خانه به اسم خودم است و در این چند سال این خانه , منزل مشترک مان بود. همچنین من تمام مخارج غذا، پوشاک و تحصیل بچه هایم […]

پ
پ

خانمی پرسیدند من می خواهم از شوهرم طلاق بگیرم و برای گرفتن نفقه و مهریه, درخواست داده ام. بنده چند سال قبل بدون کمک شوهرم خانه خریدم که خانه به اسم خودم است و در این چند سال این خانه , منزل مشترک مان بود. همچنین من تمام مخارج غذا، پوشاک و تحصیل بچه هایم را به تنهایی تامین کردم طوری که الان فرزندانم به سن قانونی رسیده اند و می توانند در این مورد شهادت دهند.
سوالم این است که آیا می توانم برای خرج تامین منزل و خرج بچه ها در این سال ها از شوهرم اجرت المثل دریافت کنم؟

جواب
بله شما می توانید هم بابت سکونت همسرتان در منزل خودتان مطالبه اجرت المثل نمایید و هم بابت کارکرد در منزل اجرت المثل مجزا دریافت نمایید .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.