حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
شناسه : 14660

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک دستفروش توسط تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری در شهر ری، غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهر ری با بیان اینکه تاکنون هیچ فردی در این خصوص شکایتی مطرح نکرده است، گفت: در مورد این موضوع پرونده‌ای با موضوع اخلال در […]

پ
پ

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک دستفروش توسط تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری در شهر ری، غلامرضا نوفرستی، دادستان عمومی و انقلاب شهر ری با بیان اینکه تاکنون هیچ فردی در این خصوص شکایتی مطرح نکرده است، گفت: در مورد این موضوع پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظم عمومی تشکیل شده و دستورات قضایی لازم به منظور شناسایی ماموران شهرداری دخیل در موضوع به عنوان متهم صادر شده است.

نوفرستی همچنین از صدور دستور قضایی به منظور شناسایی فرد دستفروش جهت اعلام شکایت خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته به محض اطلاع از موضوع، بلافاصله دستورات قضایی لازم برای پیگیری موضوع صادر شد.

وی گفت: اطلاعات تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.