حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
شناسه : 39162

 حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در اولین بازدید خود با حضور در کانون اصلاح و تربیت استان با مددجویان جوان و نوجوان دیدار کرد.  حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی ضمن دیدار چهره به چهره با تمامی مددجویان این مرکز اصلاحی و تربیتی به گفتگو با آنان پرداخت و مشکلات قضایی […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در اولین بازدید خود با حضور در کانون اصلاح و تربیت استان با مددجویان جوان و نوجوان دیدار کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی ضمن دیدار چهره به چهره با تمامی مددجویان این مرکز اصلاحی و تربیتی به گفتگو با آنان پرداخت و مشکلات قضایی آنان را بررسی کرد.

وی در این دیدار ضمن صدور دستوراتی در راستای آزادی ۵ تن از زندانیان جوان و نوجوان این کانون گفت: اقدامات فرهنگی، اصلاحی و تربیتی در زندان‌های فارس زمینه کاهش چشمگیر بازگشت زندانیان به زندان‌ها شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه وجود تنها ۷۹ بزهکار جوان و نوجوان در کانون اصلاح و تربیت استان پهناور فارس نشان دهنده پایین بودن جمعیت کیفری در این رده‌های سنی در استان فارس است گفت: پیش از تعطیلات سال جدید با نظارت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و حضور قضات در این مرکز ضمن اعطای تسهیلاتی از جمله مرخصی به مناسبت آغاز سال جدید و پذیرش وثیقه و کفالت از مددجویان و اعطای تسهیلات قضایی رأی باز زمینه آزادی ۳۰ زندانی فراهم شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی که با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیر کل زندان‌های فارس در آغاز سال جدید از کانون اصلاح و تربیت استان دیدار کردند همچنین بر تعیین تکلیف سایر زندانیان تحت قرار نیز تأکید کرد و افزود: مددجویان واجد شرایط مرخصی پایان حبس و سایر تسهیلات قضایی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تعیین تکلیف شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی پس از بازدید از کانون وضعیت این مرکز از حیث فضای فیزیکی، نگهداری و امکانات فرهنگی، ورزشی و آموزشی را مطلوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت سنی مددجویان کانون و برخورداری آنان از نیروی جوانی و توجه به بازاجتماعی شدن این افراد، لازم است در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی آداب زندگی اسلامی و نکات قانونی در مراودات اجتماعی در برنامه‌های آموزشی مد نظر قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری فارس در پایان از شعبه ویژه شورا‌های حل اختلاف زندان خواست موضوع پرونده‌های مددجویان کانون اصلاح و تربیت که محکوم به قصاص بودند با رویکرد اخذ رضایت از اولیاء دم پیگیری شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.