حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
شناسه : 39105

 جلسه شورای فرعی حفاظت از حقوق بیت المال با موضوع مدیریت و محافظت از منابع آبی در دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه برگزار شد. مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این جلسه بیان کرد: با توجه به تدبیری که در حوزه آب داریم و با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، متولیان امر نیز […]

پ
پ

 جلسه شورای فرعی حفاظت از حقوق بیت المال با موضوع مدیریت و محافظت از منابع آبی در دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه برگزار شد.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این جلسه بیان کرد: با توجه به تدبیری که در حوزه آب داریم و با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، متولیان امر نیز با همکاری هم نظارت بیشتری بر حفر چاه‌های غیر مجاز داشته باشند و با پایش‌های مکرر از حفر چاه‌های غیر مجاز جلوگیری کنند.

مجیدی افزود: با تحلیلاتی که درباره منابع آب صورت گرفته احتمال کم آبی و خشک سالی در ده سال آینده دور از ذهن نیست و به همین دلیل مدیریت آب باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا دچار مشکل نشویم و برای این امر مهم از هم اکنون باید اقدام کرد چرا که شاید فردا دیر باشد.

وی ادامه داد: لازم است که جامعه هدف معین و جدی در این زمینه داشته باشد و در انسداد چاه‌های غیر مجاز و پیشگیری از حفر و ایجاد آن‌ها متولیان امر همه باید واحد عمل کنند و با تدابیر و تلاش‌های بسیار و با صلابت برخورد کرد.

رستگاری، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی نیز در این جلسه گزارشی از میزان چاه‌های مسدود نشده غیر مجاز را تشریح و اشاره کامل به ایجاد حوضچه‌های استخری با تغییر کاربری در مناطق دیمی نمود و پس از آن اعضای جلسه در خصوص موضوع جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد که از جمله این مصوبات مقرر شد ۲۰۰۰ چاه غیر مجاز استان در سال ۱۴۰۲ مسلوب المنفعت شوند و در جهت صیانت از حقوق بیت المال تمامی اقدامات لازم معمول گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.