حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
شناسه : 38999

 علیرضا باوی در حاشیه بازدید از مرکز مهر خانواده استان خوزستان اظهار کرد: ایجاد مراکز مهر خانواده که محل مناسب و به دور از تنش و آسیب‌های روانی برای فرزندان طلاق است در راستای اجرای ماده ۴۱ قانون حمایت خانواده است و به صورت میانگین هر هفته ۱۰۲ زوج به این مرکز مراجعه می‌کنند.  وی […]

پ
پ

 علیرضا باوی در حاشیه بازدید از مرکز مهر خانواده استان خوزستان اظهار کرد: ایجاد مراکز مهر خانواده که محل مناسب و به دور از تنش و آسیب‌های روانی برای فرزندان طلاق است در راستای اجرای ماده ۴۱ قانون حمایت خانواده است و به صورت میانگین هر هفته ۱۰۲ زوج به این مرکز مراجعه می‌کنند. 

وی ادامه داد: خانواده‌ها پس از طلاق دچار تعارضات و مشکلاتی می‌شوند که رفع این تعارضات نیاز به کسب مهارت‌های ارتباطی خاص خود را دارد. 

 باوی گفت: یکی از اهداف تاسیس مراکز مهر خانواده نیز علاوه بر ایجاد محیطی امن و به دور از تنش و اضطراب برای کودکان در هنگام ملاقات والدین خود، تلاش برای ارتقای دانش خانواده‌ها در خصوص مهارت‌های فردی و نحوه تربیت فرزندان است که در سال جاری ۲۴ کارگاه در این خصوص تشکیل و آموزش‌های لازم به خانواده‌ها ارائه شد. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان گفت: در مواردی که امکان اجرای احکام ملاقات فرزندان طلاق به لحاظ شرایط روحی و روانی طفل وجود ندارد نیز گزارش کامل توسط مددکار مستقر در مرکز ملاقات فرزندان طلاق تهیه و به شعب دادگاه خانواده ارسال می‌شود تا از سوی دادگاه خانواده به مراکز مشاوره تخصصی کودک معرفی شوند. 

باوی افزود: این مراکز مشاوره از سوی اداره کل بهزیستی خوزستان به دادگاه‌های خانواده استان معرفی شده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.