حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
شناسه : 38957

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور در جلسه فوق العاده شورای قضایی استان کرمان گفت:حرکت رو به تعالی قوه قضاییه، مرهون نگاه تخصص گرایانه و عالمانه رئیس عدلیه است. وی افزود: پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سابقه ۲۵ ساله دارد و در سال جدید ربع قرن […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کل کشور در جلسه فوق العاده شورای قضایی استان کرمان گفت:حرکت رو به تعالی قوه قضاییه، مرهون نگاه تخصص گرایانه و عالمانه رئیس عدلیه است.

وی افزود: پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سابقه ۲۵ ساله دارد و در سال جدید ربع قرن پیشگیری از وقوع جرم را گرامی خواهیم داشت.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: قوه قضاییه به هیچ عنوان به دنبال آمارگرایی نبوده بلکه هدف آن کشف حقیقت است.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان افزود: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری اطاله دادرسی، ظلم در حق اصحاب دعوا است و تاکید رئیس  قوه قضاییه اتقان آراء و تسریع در رسیدگی به پرونده هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به این مطلب که کم بودن جرم در بین نیرو‌های مسلح افتخار ماست، گفت: موضوع پیشگیری از وقوع جرم در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سبقه ۲۵ ساله دارد و اقدامات این حوزه بسیار اثرگذار بوده و منجر به کاهش جرایم و پیشگیری از جرایم جدید در این حوزه شده است.

وی ضمن ابلاغ سلام ریاست قوه قضاییه به اعضای شورای قضایی استان، اظهار داشت: در دورانی که مسئولیت سکانداری قوه قضاییه به حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای سپرده شده است، یکی از بهترین دوران قوه قضاییه را سپری می‌کنیم، زیرا وی انسانی با تجربه هستند که تمامی مسائل قوه قضاییه را با دقت و ریزبینی ویژه رسیدگی می‌کنند.

وی گفت: ریاست قوه قضاییه اطلاع جامعی از شرح وظایف هر یک از معاونت‌های قوه قضاییه دارند و از این رو حرکت رو به تعالی قوه قضاییه را در حوزه‌های مختلف از جمله اتقان آرا شاهد هستیم.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به این مطلب که رئیس قوه قضاییه آمارگرایی را تعدیل کرده اند، یادآور شد: قوه قضاییه به هیچ عنوان دنبال آمار گرایی نبوده و به دنبال کشف حقیقت است و براین اساس، پایه‌های کاری برای هر بخش مشخص می‌شود و عملکرد‌ها نیزبر اساس این شاخص‌های تعیین شده، مورد نظارت و سنجش قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به این مطلب که رسیدگی بدون دقت به پرونده‌ها ضرر و ظلم به اصحاب دعوی است، تصریح کرد: ریاست قوه قضاییه بر اتقان آرا و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها تاکید دارند و این اصل در برنامه‌های پیش رو به صورت ویژه مد نظر قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان افزود: ایشان اخیرا در فرمایشات خود فرمودند جوان امروز نیاز به تبیین دارد و باید واقعیت‌های انقلاب را به جوانان گفت، جوانان باید واقعیت‌های رژیم ستم شاهی را بدانند، باید بدانندکه گذشته کشور چه بوده است و همچنین ایشان تاکید کردند، باید تاریخ را برای جوانان تبیین کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور بر تلاش همگان برای اصلاح قوانین به منظور رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.