حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۲۲
شناسه : 38961

محمد جعفر عبدالهی از اعطای مرخصی به ۳۶۳ نفر زندانی و آزادی ۵۶ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد بابرکت مهدی موعود (عج) از زندان‌های استان سمنان خبر داد. رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این خبر افزود: با همراهی و همدلی مسئولین قضایی استان، پالایش ضابطه‌مند زندان‌های استان در حال انجام […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی از اعطای مرخصی به ۳۶۳ نفر زندانی و آزادی ۵۶ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد بابرکت مهدی موعود (عج) از زندان‌های استان سمنان خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این خبر افزود: با همراهی و همدلی مسئولین قضایی استان، پالایش ضابطه‌مند زندان‌های استان در حال انجام و آزادی تعداد ۵۶ نفر از مددجویان جرائم غیر عمد و اعطای مرخصی به ۳۶۳ زندانی اتفاق افتاد.

وی به میزان مشارکت خیرین در آزادی ۵۶ زندانی اشاره و افزود: مجموع بدهی آن مددجویان ۲۰ میلیارد ریال بوده که با بهره گیری از ارفاقات قانونی و کمک خیرین ستاد دیه استان سمنان از بند زندان آزاد وشرایط بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه و خانواده شان فراهم شد.

عبدالهی اظهار کرد: مساعدت مالی خیرین نیک اندیش مشمول خانواده‌های زندانیان نیازمند استان نیز بوده است که علاوه بر تدارک اطعام مهدوی در جشن میلاد قائم آل محمد (عج)، با اعطای سبدکالا و بسته‌های معیشتی مجموعاٌ به ارزش ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال همراه بوده است.

وی بیان کرد: رسیدگی به امور زندان و نظارت بر احوال زندانیان و بلکه خانواده‌های آنان اعم از استماع مشکلات و رسیدگی به حوائج مطروحه آنان از جمله اقداماتی است که در استان سمنان پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه با تقدیر از کمک‌های انسان دوستانه‎‌ی خیرین استان خاطرنشان کرد: منتظران واقعی امام زمان (عج) از احوال همنوعان خویش با تآسی از فرهنگ و سیره اهل بیت (صلوات الله علیهم اجمعین) غافل نبوده و سعادت دنیوی واخروی را در دستگیری و رسیدگی به حوائج نیازمندان می‌دانند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.