حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
شناسه : 38868

حجت الاسلام علی نسائی زهان صبح دوشنبه در نشست خبری که در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب بیرجند برگزار شد اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه همه نیرو‌های انتظامی و با تعامل دستگاه‌های اجرایی، خراسان جنوبی از نظر امنیت استان در وضعیت سفید است. دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان کرد: در بحث اغتشاشات، مقابله […]

پ
پ

حجت الاسلام علی نسائی زهان صبح دوشنبه در نشست خبری که در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب بیرجند برگزار شد اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه همه نیرو‌های انتظامی و با تعامل دستگاه‌های اجرایی، خراسان جنوبی از نظر امنیت استان در وضعیت سفید است.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان کرد: در بحث اغتشاشات، مقابله با مواد مخدر و سرقت نیروی انتظامی خراسان جنوبی عملکرد خوبی داشته و ۱۵۰ میلیارد تومان از وسایل نقلیه و اموال قاچاق فروشان مصادره شد.

حجت الاسلام والمسلمین نسائی با تأکید بر اینکه ما با شادی مردم مخالف نیستیم، ادامه داد:، اما با کسانی که به بهانه چهارشنبه سوری کار خلاف قانون می‌کنند، مقابله خواهیم کرد.


دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان  با تأکید بر اینکه پرتاب مواد محترقه جرم مشهود است، افزود: در این راستا نیروی انتظامی می‌تواند با هنجارشکنان با سرعت برخورد کرده و تشکیل پرونده دهد.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم افرادی در جامعه به آسانی و راحتی کار خلاف قانون کنند بلکه با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام  والمسلمین نسائی زهان گفت: اگر اداراتی، چون اوقاف و یا میراث فرهنگی چاهی دارند باید با نصب علائم و… هشدار دهند تا خدای نکرده کسی داخل این چاه‌ها نیفتد.

وی همچنین بر اجرای احکام قطعی تأکید کرد و ادامه داد: اگر به واسطه عدم مراقبت از این چاه‌ها برای کسی حادثه‌ای رخ دهد، به سراغ ادارات مربوطه خواهیم رفت.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ تعداد ۷۴ هزار پرونده کیفری در دادسرا‌های استان رسیدگی شده است، بیان کرد: در سال جاری هم تا این لحظه ۳۸ هزار و ۹۶۷ فقره پرونده کیفری در دادسرای بیرجند با ۲۲ قاضی رسیدگی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.