حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
شناسه : 38856

 محمدمهدی بلندیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، در جریان سفر ذبیح الله خدائیان به استان البرز، از کارگاه احداث آزادراه شمالی کرج بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت تکمیل آن قرار گرفت. گفتنی است، معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در […]

پ
پ

 محمدمهدی بلندیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، در جریان سفر ذبیح الله خدائیان به استان البرز، از کارگاه احداث آزادراه شمالی کرج بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت تکمیل آن قرار گرفت.

گفتنی است، معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در نشستی با دست اندرکاران این پروژه، یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور را بخشی نگری دانست و گفت: متاسفانه این معضل به عنوان آفتی در سطح کشور است تا جایی که همین امر سبب شده پروژه‌هایی که نیازمند توجه ویژه دولت و حاکمیت بوده، با چالش مواجه شده است.

وی اعلام کرد: پروژه موصوف بلحاظ ترافیکی، امنیتی، اجتماعی و از منظر رضایت‌مندی مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌بایست با اتخاذ تدابیر حکیمانه ریاست محترم جمهور در سال آتی به اتمام برسد تا جلوی زیان روزانه بالغ ۹۰ میلیارد تومان گرفته شود.

بلندیان با بیان اینکه تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام کشور قابل ملاحظه است، تاکید کرد: نظارت بر اجرای قوانین و حسن جریان امور دو وظیفه اصلی سازمان بازرسی کل کشور است و بدون شک اگر ترک فعل‌هایی از سوی برخی دستگاه‌ها صورت گیرد، با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد رئیس سازمان بازرسی همواره تاکید بر حل مشکلات مردم و دستگاه‌های اجرایی است، گفت: خدائیان از بدو ورود به سازمان بازرسی بر رفع مشکلات دولت و تعامل با دستگاه‌های اجرایی به منظور افزایش رضایت‌مندی مردم از طریق برگزاری جلسات تخصصی با مدیران و مسئولان تاکید داشتند.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور خطاب به شهردار کرج گفت: با همکاری بازرس‌کل جدید استان البرز موضوع تامین مالی این پروژه را بررسی کرده و گزارش آن را به سازمان بازرسی کل کشور ارسال کنید.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم به عنوان عالی‌ترین نهاد نظارتی کشور انعکاس مشکلات و چرایی عدم تکمیل این پروژه برای روسای محترم سه قوه داشته باشیم و میزان اهمیت آزادراه شمالی کرج را تبیین کنیم.

بلندیان بر ضرورت رضایتمندی مردم تاکید کرد و گفت: امروزه معضل ترافیک در کلان شهر‌ها و آزادراه‌های منتهی به تهران به یکی از دغدغه‌های جدی مردم تبدیل شده است و باید با تعیین تکلیف چنین پروژه‌هایی، رضایت مردم را جلب کنیم.

گفتنی است در این بازدید مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان، فرماندار ویژه کرج، شهردار کرج، نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده اداره کل راه و شهرسازی و سربازرس امور شهرداری‌های استان البرز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.