حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
شناسه : 38758

 مدیر کل زندان‌های لرستان در مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) که به منظور آزادی ۱۵ زندانی جرایم مالی در زندان مرکزی بروجرد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امروز با پیگیری مسئولان و مددکاران زندان مرکزی بروجرد و همت نیکوکاران و خیران این شهرستان شاهد آزادی ۱۵ نفر از زندانیان بدهکار مالی با […]

پ
پ

 مدیر کل زندان‌های لرستان در مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) که به منظور آزادی ۱۵ زندانی جرایم مالی در زندان مرکزی بروجرد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امروز با پیگیری مسئولان و مددکاران زندان مرکزی بروجرد و همت نیکوکاران و خیران این شهرستان شاهد آزادی ۱۵ نفر از زندانیان بدهکار مالی با بدهی بالغ بر یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال این زندان هستیم که خوشحالی خانواده‌های آنان در این ایام، بهترین نتیجه برای تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران زندان‌ها در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مددکاران پرتلاش است.

وی افزود: باید تلاش کرد تا مقدمات آزادی زندانیانی که حبس آنان پایان یافته و صرفاً جهت رد مال یا دیه در زندان هستند با مشارکت خانواده زندانیان و اخذ تخفیف و رضایت از شکات فراهم شود و در این زمینه توجه به پرونده شخصیت زندانی و بایدعدم بازگشت به چرخه جرم و اجتماع پذیری از شاخص‌های اصلی جهت آزادی افراد در نظر گرفته شود.

مدیر کل زندان‌های استان لرستان، تصریح کرد: در ۳ سال گذشته بیش از یک هزارو ۵۵۰ زندانی استان لرستان با همت خیران و سایر کمک‌های مردمی آزاد شده اند.

وی اضافه کرد: موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده متهمان و محکومان، از جمله محکومان نا آرامی‌های اخیر در پی پیشنهاد رئیس قوه قضاییه، نشان دهنده رأفت اسلامی است.

مدیر کل زندان‌های استان لرستان همچنین خطاب به زندانیان آزاد شده و متهمان و محکومانی که عفو رهبری شامل آنان شده است، گفت: زندانیان با عفو رهبری باید قدردان جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب باشند و در آینده مسیری را طی کنند که به زندان ختم نشود و حتی مدافع آرمان‌های نظام اسلامی باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.