حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۵
شناسه : 38726

  ناصر عتباتی از ادامه کمک‌های همکاران دادگستری آذربایجان غربی به همکاران آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد و گفت: از تلاش‌ها و زحمات همکاران دادگستری در سراسر استان تقدیر و تشکر می کنم و با پیگیری‌های صورت گرفته هفت میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای همکاران عزیز دادگستری خوی از ناحیه […]

پ
پ

  ناصر عتباتی از ادامه کمک‌های همکاران دادگستری آذربایجان غربی به همکاران آسیب دیده از زلزله خوی خبر داد و گفت: از تلاش‌ها و زحمات همکاران دادگستری در سراسر استان تقدیر و تشکر می کنم و با پیگیری‌های صورت گرفته هفت میلیارد و  ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای همکاران عزیز دادگستری خوی از ناحیه رئیس قوه قضاییه تامین و به حساب آنان واریز شد.

عتباتی همچنین بیان کرد: بخش قابل توجهی از مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان نیز که از ناحیه خیرین در اختیار دادگستری استان قرار داده شده بود در راستای کمک به افرادی که از زلزله آسیب و خسارت جدی دیده بودند پرداخت شد.

وی به جذب سهمیه فوق العاده وام از محل تفاهم قوه قضاییه با بانک ملی برای همکاران خوی خبر داد و اعلام کرد تمام سعی و تلاش مدیریت دادگستری استان و همکاران در جهت کمک به همکاران خوی و کاستن از مشکلات آنان است.

رئیس کل دادگستری استان در پایان بیان داشت: در ادامه کمک به همکاران زلزله زده خوی، همکاران دادگستری استان بیش از ۷۰۰ میلیون ریال از حقوق اسفند ماه خود را به زلزله زدگان خوی اختصاص دادند.

گفتنی است اقلام غیرنقدی شامل ۳۰۰ بسته حمایتی شامل برنج، ماکارونی، قند، چای، دستمال کاغذی و وسایل بهداشتی، ۶۰۰ بسته نان و سایر اقلام همچون چادر‌های خیمه‌ای برزنتی، پتو و سایر اقلام را جمع آوری و بین زلزله زدگانی که هنوز موفق به دریافت چادر نگردیده و در چادر‌های نایلونی اقامت داشتند اهدا کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.