حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۴
شناسه : 38724

در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان، پروژه‌های عمرانی پزشکی قانونی در استان‌های اصفهان، بوشهر و گلستان به بهره برداری می‌رسد. همچنین به صورت همزمان سه پروژه نیز در استان یزد گلنگ زنی خواهد شد. پروژه‌های استان اصفهان بر اساس این گزارش، همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان اصفهان و با حضور عباس مسجدی […]

پ
پ

در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان، پروژه‌های عمرانی پزشکی قانونی در استان‌های اصفهان، بوشهر و گلستان به بهره برداری می‌رسد.

همچنین به صورت همزمان سه پروژه نیز در استان یزد گلنگ زنی خواهد شد.

پروژه‌های استان اصفهان

بر اساس این گزارش، همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان اصفهان و با حضور عباس مسجدی آرانی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور دو پروژه شهرضا و نایین در این استان به بهره برداری می‌رسد.

فاز اول پروژه پزشکی قانونی شهرستان شهرضا شامل بخش معاینات با زیربنای ۳۰۰ متر مربع فردا افتتاح می‌شودکه برای ساخت آن بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

کاربری این ساختمان شامل سالن تشریح، واحد معاینات بالینی و آزمایشگاه تیپ سه است که بخش معاینات بالینی آن در مرحله اول راه اندازی می‌شود و سایر قسمت‌ها نیز که تاکنون پیشرفت ۵۰ درصدی داشته اند، در آینده به بهره برداری خواهند رسید.

دیگر پروژه استان اصفهان در شهرستان نایین با کاربری سالن تشریح و واحد معاینات بالینی احداث شده که فاز نخست آن (واحد معاینات بالینی) روز دوشنبه افتتاح می‌شود.

اعتبار هزینه شده برای این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است و سایر قسمت‌های آن نیز که تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است در فاز بعدی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

پروژه استان بوشهر

پروژه دیگر پزشکی قانونی شهرستان گناوه در استان بوشهر است که شامل واحد معاینات بالینی بوده و در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع احداث شده است. برای ساخت این پروژه از محل اعتبارات ملی بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است. این پروژه طی هفته آتی افتتاح خواهد شد.

پروژه استان گلستان

روز دوشنبه همچنین پروژه مرکز پزشکی قانونی شهرستان کردکوی استان گلستان نیز افتتاح می‌شود. این پروژه شامل بخش معاینات و تشریح بوده و با زیربنای ۳۵۰ مترمربع و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

سه گلنگ زنی در استان یزد

علاوه بر افتتاح پروژه‌های فوق، سه پروژه نیز در استان یزد کلنگ زنی خواهد شد. پروژه‌های واحد معاینات پزشکی قانونی شهرستان تفت، واحد معاینات شهرستان بافق و واحد معاینات پزشکی قانونی شهرستان خاتم سه پروژه‌ای است که کار ساخت آن از روز دوشنبه در استان یزد آغاز خواهد شد.

گفتنی است پروژه‌های بافق و خاتم با کمک و همیاری خیرین عزیز احداث خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.