حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
شناسه : 38629

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد:به منظور ساماندهی معتادان متجاهر از ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد استفاده می‌شد که با تلاش‌ها و پیگیری‌های دادستان مرکز استان، مرکز ترک اعتیاد موضوع ماده ۱۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر در مرکز استان راه اندازی شده است. رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در حال حاضر ۲۵۰ […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد:به منظور ساماندهی معتادان متجاهر از ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد استفاده می‌شد که با تلاش‌ها و پیگیری‌های دادستان مرکز استان، مرکز ترک اعتیاد موضوع ماده ۱۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر در مرکز استان راه اندازی شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در حال حاضر ۲۵۰ نفر معتاد متجاهر در مرکز ترک اعتیاد اختصاصی موضوع ماده ۱۶ قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر در سنندج نگهداری می‌شوند. 

وی افزود: در این مرکز، علاوه بر اینکه به معتادین متجاهر کمک می‌شود تا اعتیاد خود را ترک کنند، دوره‌های مهارت افزایی هم برای آن‌ها برگزار می‌شود و معتادین بهبود یافته پس از خروج از کمپ، با استفاده از مهارتی که آموخته اند می‌توانند وارد بازار کار شوند تا به این شکل دوباره وارد چرخه اعتیاد نشوند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: وجود معتادان متجاهر تبعات سنگین اجتماعی بدنبال دارد و سبب شده است که این افراد برای تامین هزینه مواد مخدر به سرقت‌های خرد دست بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در پایان افزود: با توجه به پتانسیل موجود، این مرکز قابلیت ارتقاء به ظرفیت نگهداری ۴۰۰ نفر را دارد و امکان پذیرش از کلیه شهرستان‌های استان وجود دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.