حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
شناسه : 38626

در پی طرح دغدغه‌های مردمی مبنی بر مخاطره‌آمیز بودن گردنه دهجلال در مسیر محور سلطانیه – قیدار و ورود مدعی‌العموم به این مشکل و همچنین صدور دستوراتی برای ایمنی‌سازی این محور، امروز بختیاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خدابنده به همراه جواد تاراسی فرماندار خدابنده از عملیات اجرایی محور سلطانیه – قیدار بازدید میدانی کرده […]

پ
پ

در پی طرح دغدغه‌های مردمی مبنی بر مخاطره‌آمیز بودن گردنه دهجلال در مسیر محور سلطانیه – قیدار و ورود مدعی‌العموم به این مشکل و همچنین صدور دستوراتی برای ایمنی‌سازی این محور، امروز بختیاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خدابنده به همراه جواد تاراسی فرماندار خدابنده از عملیات اجرایی محور سلطانیه – قیدار بازدید میدانی کرده و آخرین وضعیت طرح را پیگیر شد.

بختیاری دادستان شهرستان خدابنده در این بازدید اظهار کرد: در راستای صیانت از جان مردم با کسی تعارف نداریم، عملیات آسفالت‌ریزی، نصب علائم، استاندارد سازی جاده، روشنایی محور و ایجاد شانه خاکی در این محور هر چه سریع‌تر باید اجرا شود.

در این بازدید مشکلات پروژه‌ها از زبان پیمانکاران و مدیران مربوطه مطرح شد و پس از بررسی اموارد گفته شده با کارشناسان، راهکار‌های حل آن‌ها و تکمیل طرح جمع‌بندی شد.

بختیاری گفت: هر اداره و یا پیمانکاری سهل انگاری کند مدعی العموم ورود می‌کند و برخورد جدی خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.