حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
شناسه : 38640

 کاروان اردوی فرهنگی مذهبی خانواده زندانیان طی مراسمی با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان بدرقه و به مشهد مقدس اعزام شد.   صادق جعفری چگنی در این مراسم اظهار کرد: خانواده زندانیان به ویژه افرادی که سرپرست آنان در حال تحمل حبس در زندان است، نیاز به مراقبت و حمایت دارند و این […]

پ
پ

 کاروان اردوی فرهنگی مذهبی خانواده زندانیان طی مراسمی با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان بدرقه و به مشهد مقدس اعزام شد.  

صادق جعفری چگنی در این مراسم اظهار کرد: خانواده زندانیان به ویژه افرادی که سرپرست آنان در حال تحمل حبس در زندان است، نیاز به مراقبت و حمایت دارند و این مسئله در کاهش پیشگیری از آسیب‎‌های اجتماعی و جرائم اثرگذار است.

وی با تاکید بر اصل شخصی بودن مجازات، تصریح کرد: مجرمان باید به تنهایی درد و رنج مجازات را تحمل کنند و زندگی بستگان و اطرافیان وی نباید تحت تاثیر این اتفاق قرار بگیرد.

رئیس انجمن حمایت از زندانیان اهواز گفت: این انجمن نیز با همین هدف، اقدام به حمایت از خانواده زندانیان می‌کند که یکی از این اقدامات برگزاری اردوی فرهنگی شهید علی هاشمی است که ۱۱۰ نفر از خانواده زندانیان امروز به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

جعفری چگنی گفت: برگزاری این برنامه‌های فرهنگی نقش موثری در پرورش شخصیت معنوی فرزندان زندانیان دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از احکام جایگزین حبس، تصریح کرد: صدور این احکام که برای برخی جرائم در نظر گرفته شده است، می‌تواند ضمن متنبه کردن مجرمان، در حفظ تحکیم خانواده آنان نقش بسزایی داشته باشد.

غلامرضا روشان با تشریح بعضی از فعالیت‌های فرهنگی در زندان و انجمن حمایت از خانواده زندانیان، گفت: این افراد برای اولین بار است که به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

مدیر کل اداره زندان های استان خوزستان افزود: بخشی از هزینه این سفر را انجمن حمایت از زندانیان اهواز و بخش دیگری را آستان قدس رضوی متقبل شده‌اند که این زحمات و توجهات، جای قدردانی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.