حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
شناسه : 38529

پرسنل قضایی و اداری ستاد محاکم و مجتمع‌های قضایی تهران با حضور یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در برنامه‌ای علمی، آموزشی و فرهنگی به همراه خانواده از نمایشگاه ملی دستاورد‌های هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند. رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه این بازدید در برنامه […]

پ
پ

پرسنل قضایی و اداری ستاد محاکم و مجتمع‌های قضایی تهران با حضور یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در برنامه‌ای علمی، آموزشی و فرهنگی به همراه خانواده از نمایشگاه ملی دستاورد‌های هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه این بازدید در برنامه جشنی به مناسبت نیمه شعبان در جمع خانواده بزرگ همکاران ستاد و مجتمع‌های قضایی تهران ضمن تبریک ایام و اعیاد مبارک ماه شعبان به ویژه میلاد با سعادت حضرت، ولی عصر (عج) بیان کرد: اگر امروز در آرامش و امنیت هستیم در سایه مجاهدت‌های نیرو‌های نظامی، اطلاعاتی و امنتیتی است و امروزه ضرورت داشتن اقتدار نظامی امری انکارناپذیر است. 

وی در جمع خانواده همکاران اظهار کرد: خانه و خانواده در همه جوامع مورد تاکید است لیکن جایگاه خانواده به عنوان اصلی‌ترین و مقدس‌ترین نهاد اجتماعی در دین مبین اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس کل محاکم تهران گفت: در قرآن کریم از کلمه بیت و مشتقات آن مثل بیوت هفتاد و یک مرتبه یاد شده است. 

وی با اشاره به آیه «و الله جعل لکم من بیوتکم سکنا» گفت: یکی از اهداف تشکیل خانه و خانواده رسیدن به آرامش و آسایش است و برای رسیدن به آن علاوه بر عشق و محبت بین اعضای خانواده، انجام تکالیف از سوی هریک از اعضا و توجه به حقوق سایر اعضا تکمیل کننده آسایش خواهد بود.

جعفری بیان کرد: کار در دستگاه قضایی به مراتب سخت‌تر از سایر قوا، سازمان‌ها و ادارات است و رسیدگی به اختلاف افراد و تشخیص حقیقت، با وجود حساسیت‌های مربوط به آداب القضا و نگاه منفی طرفین به قاضی و مرجع قضایی که در جای خود نیاز به آسیب شناسی دارد، کار بسیار پرمخاطره و حساسی است.

وی در ادامه گفت: اگر نباشد تکلیف و علاقه به خدمت، انتخاب این منصب با میزان سختی‌های اجتماعی، معیشتی، دشواری‌ها و محدویت‌هایی که برای خانواده اعضای دستگاه قضایی ایجاد می‌کند، سازگاری ندارد.

رئییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران خاطر نشان کرد: ما به طور کامل واقف هستیم که اگر آرامش خانوادگی و همکاری بین اعضای خانواده و تحمل از سوی خانواده نباشد، همکار ما نیز در محل خدمت با چالش بیشتر روحی و عملکردی مواجه خواهد شد.

جعفری در پایان صحبت‌های خود گفت: ما به نوبه خود از همراهی خانواده‌های محترم همکاران در تحمل سختی کار همکاران و عدم اختصاص وقت کافی به خانواده، کمال تشکر را داریم و از خداوند متعال برای همگان آرزوی سلامتی، نشاط و عاقبت بخیری را خواستاریم.

در این بازدید علمی، همکاران محاکم تهران به همراه خانواده با آخرین دستاورد‌ها و نمونه‌های عملیاتی حوزه مهندسی هوافضا و همچنین تعدادی از سامانه‌ها و زیر سامانه‌های مربوط به حوزه‌های موتور، سازه آئرودینامیک، کنترل، مخابرات و رادار، پردازش سیگنال و تصویر آشنا شده و از جزئیات فنی و علمی آن‌ها مطلع شدند.

در این نمایشگاه دستاورد‌های مختلف نیروی هوافضای سپاه از آغاز شکل‌گیری تاکنون در پنج حوزه فعالیت این نیرو یعنی موشکی، پهپادی، عملیات هوایی، پدافند هوایی و فضایی در پنج بخش مجزا در فضایی گسترده به نمایش در آمده است.

در این بازدید با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و سرود دسته جمعی “سلام فرمانده” هدایای فرهنگی به کودکان و جوانان و برخی خانواده‌های حاضر تقدیم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.