حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
شناسه : 38539

حجت الاسلام والمسلمین اسحق میرزاده آبگرمی گفت: در راستای تشدید اقدامات، رصد تحرکات و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در طول نوار مرزی میرجاوه به همت هنگ مرزی این شهرستان، از نفوذ قاچاقچیان به داخل کشور جلوگیری و مقدار ۲ هزار و ۲۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین طی ۲ […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اسحق میرزاده آبگرمی گفت: در راستای تشدید اقدامات، رصد تحرکات و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در طول نوار مرزی میرجاوه به همت هنگ مرزی این شهرستان، از نفوذ قاچاقچیان به داخل کشور جلوگیری و مقدار ۲ هزار و ۲۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین طی ۲ ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ کشف شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرزاده با بیان اینکه اعتیاد یک بلای خانمان سوز است و با آسیب‌ها و عوارض بسیاری همراه است، اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان به واسطه همجواری با کشور‌های افغانستان و پاکستان همواره در معرض ورود مواد مخدر بوده که پیامد‌های بیشماری همچون افزایش جمعیت کیفری زندان ها، گسترش سوء مصرف مواد مخدر و خرده فروشی مواد را در پی داشته است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: یکی از آسیب‌های مهم در حوزه مسائل اجتماعی معضل اعتیاد و مواد مخدر است که مقام معظم رهبری همواره بر رفع آن تاکید داشته اند و در راستای تحقق این مهم انسداد بستر‌های ورود و عرضه مواد مخدر یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

رئیس حوزه قضایی میرجاوه در پایان ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی نیرو‌های خدوم فراجا در این شهرستان گفت: انتقال این حجم از مواد افیونی به داخل کشور باعث آلوده شدن تعداد زیادی از جوانان این مرز و بوم می‌شود که به لطف خداوند متعال و هوشیاری مرزبانان این خطه از این اتفاق جلو گیری شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.