حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
شناسه : 38478

 آئین تکریم، تودیع و معارفه سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی با حضور جعفری رئیس کل محاکم تهران برگزار شد.  حجت الاسلام و المسلمین امیر رضا دهقانی نیا با دریافت ابلاغ خود از رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی معرفی شد. رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب […]

پ
پ

 آئین تکریم، تودیع و معارفه سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی با حضور جعفری رئیس کل محاکم تهران برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین امیر رضا دهقانی نیا با دریافت ابلاغ خود از رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی معرفی شد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این مراسم ضمن تبریک ایام و اعیاد مبارک ماه مبارک شعبان در جمع همکاران قضایی و اداری مجتمع قضایی شهید بهشتی با اشاره به حدیثی از حضرت علی علیه السلام گفت: آن حضرت در نامه‌ای به «اشعث بن قیس» می‌نویسد، مدیریت و حکمرانی برای تو طعمه نیست و این مسئولیت امانتی در گردن تو است.

یحیی جعفری بیان کرد: بنابر همین فرمایش ما در هر جایگاهی قرار داریم باید به تعهدات خود درست عمل کنیم و پاسخگو و امانتدار خوبی باشیم.

وی پذیرفتن مسئولیت در نظام اسلامی را امانتی دانست که برای فرد تکلیف و تعهد خدمت صادقانه، ایجاد می‌کند.

رئیس کل حوزه قضایی شهر تهران در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: در مدت سه سال و چند ماه توانستیم با لطف و عنایت خداوند در این مسیر گام برداریم و فضایی را ایجاد کنیم که همه معاونین قضایی، مدیران در ستاد و مجتمع‌ها با این نگاه فعالیت و مدیریت کنند.

جعفری اظهار کرد: در وضعیت کنونی کار برای همه همکاران قضایی و اداری سخت و با سال‌های قبل متفاوت است. 

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: خدا را شاکریم که در سطح محاکم و مجتمع‌های قضایی در هیچ موردی نگرانی نداریم و روند کار و خدمت رسانی به نحو روان و مطلوب با همت و همدلی همه همکاران در حال انجام می‌باشد. 

وی خدمت رسانی به مردم و رفع حوائج مراجعین را برای مدیران و همکاران قضایی و اداری، نعمتی ارزشمند دانست که خیلی از افراد جامعه اسلامی آرزوی آن را دارند و گفت، همکاران شریف در محاکم تهران بحمدالله قدردان این فرصت معنوی هستند. 

جعفری در بخش دیگری از بیانات خود خاطر نشان شد از مسئولین نظام اسلامی انتظار می‌رود در عزیز داشتن قاضی و منصب قضاوت، نامه ۵۳ مولای متقیان امام علی علیه السلام در نهج البلاغه را الگو و سیره عملی خود در تصمیم گیری و سیاست گذاری‌های خود قرار دهند که این باعث تحول چشمگیر در اجرای عدالت خواهد شد.

وی ضمن ضروری دانستن بازخواست از تکالیف قاضی توجه به حقوق قاضی در زمینه‌های مختلف را هم ضروری دانست و این توجه را در وضع کنونی در حد انتظار ندانست.

در این برنامه با حضور رئیس کل، معاونان قضایی ستادی (محمد ملایی، عادل ترازوی زر، علی زمانی)، مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم و جمعی از مدیران و همکاران قضایی و اداری مجتمع با اهدای لوح از زحمات ارزشمند سید افضل حسینی تقدیر بعمل آمد و برای وی در سمت جدید (عضو معاون دیوانعالی کشور) آرزوی توفیق شد و حجت الاسلام و المسلمین امیر رضا دهقانی نیا به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی معرفی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.